نمايش تبليغات در جيميل و نكات مهمي درباره آن

تجربه‌اي تازه از ديجيتال ماركتينگ و تبليغات اينترنتي

نمايش تبليغات در جيميل و نكات مهمي درباره آن

تبليغات در جيميل يكي از سرويس‌هاي جذاب پلتفرم گوگل ادز است. سرويسي كه به شما اجازه مي‌دهد تبليغات خود را در بالاي اينباكس كاربران جيميل به نمايش بگذاريد. اگر پيش از اين از خدمات تبليغات در گوگل استفاده كرده باشيد؛ حتما مي‌دانيد كه با بهترين و بزرگ‌ترين پلتفرم تبليغات هدفمند آنلاين روبرو هستيم. در اين مقاله نوين ماركتينگ مي‌خواهيم شما را با اين سرويس گوگل آشنا كرده و نكات مهمي را درباره آن مطرح كنيم. چراكه ما در مجموعه نوين ماركتينگ به عنوان پريمير پارتر گوگل، اين سرويس را نيز به مشتريان خود ارائه مي‌كنيم.

تبليغات در جيميل

جيميل چيست و چرا بايد در آن تبليغ كرد؟

از قديمي‌ترين و با ثبات‌ترين سرويس‌هاي آنلاين، سرويس پست الكترونيكي يا ايميل است. سرويس‌هاي پست الكترونيكي، مانند يك صندوق پستي آنلاين، فضايي را براي ارسال مكاتبات، فايل‌ها و به‌طور كلي نامه‌نگاري آنلاين در اختيار كاربران قرار مي‌دهد. جيميل نام تجاري سرويس پست الكترونيكي شركت گوگل است. اين سرويس به صورت كاملا رايگان در اختيار همه افرادي كه حساب كاربري در وب‌سايت گوگل دارند قرار گرفته است. جيميل تحولي بزرگ در سرويس‌هاي پست الكترونيكي محسوب مي‌شود. اتصال اين سرويس به ساير سرويس‌هاي گوگل (گوگل بيش از 100 سرويس آنلاين رايگان دارد.) اجازه حداكثر استفاده و بهره‌وري را به كاربران داده است. همين ويژگي‌ها نيز باعث شده است كه در سال 2018 سرويس جيميل بيش از يك ميليارد و پانصد ميليون نفر كاربر فعال در سراسر جهان داشته باشد.

سرويس جيميل در ايران نيز از محبوبيت بسيار بالايي برخوردار است؛ و اگرچه آمار دقيقي در اين زمينه ثبت نشده است؛ اما شواهد نشان مي‌دهد كه بيش از 80 درصد كاربران آنلاين و داراي گوشي هوشمند، داراي حساب جيميل بوده و از آن براي ارتباطات رسمي خود استفاده مي‌كنند. همين ويژگي‌هاي جذاب كافي است تا فضاي جيميل شخصي كاربران، محلي مناسب براي درج آگهي‌هاي شما باشد؛ اما اين دلايل وقتي روش‌هاي هدف‌مندي نمايش آگهي در سرويس جيميل را بدانيد، بسيار جذاب‌تر نيز خواهد شد. بنابراين با ادامه اين مقاله همراه ما باشيد.

 

با ويژگي‌هاي تبليغات جيميلي يا Gmail Ads آشنا شويد

تبليغات جيميلي يا Gmail Ads

تبليغات جيميلي يا Gmail Ads

تبليغات جيميلي گوگل با عنوان Gmail Sponsored Promotions در اين پلتفرم نمايش داده مي‌شود. اين تبليغات مانند يك ايميل تازه، در بالاي ليست ايميل‌هاي رسيده براي مخاطبان، به نمايش گذاشته مي‌شود. البته گوگل با نمايش يك آيكون كوچك سبز رنگ، تبليغاتي بودن اين پيام‌ها را به كاربر اطلاع مي‌دهد. با كليك كاربران روي اين تبليغات، آنها دقيقا مانند يك ايميل ساده باز شده و اطلاعات اوليه آگهي را در اختيار مخاطب قرار مي‌دهند. وجود دكمه CTA در اين بخش نيز كاربر را به سمت وب‌سايت آگهي‌دهنده هدايت مي‌كند.

اما اين همه ماجرا نيست. شكل هدفمند سازي نمايش تبليغات در جيميل نيز مانند ساير پلتفرم‌هاي تبليغاتي گوگل، كاملا هوشمند و حتي شگفت‌انگيز است. گوگل به علايق، رفتار، جستجوهاي كاربران و موضوع ايميل‌هاي رسيده به آنها توجه بسيار زيادي دارد؛ و از طريق همين ويژگي‌ها نيز مي‌تواند تشخيص دهد كه كدام آگهي مناسب و مورد علاقه كدام گروه از مخاطبان است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.