قانع كننده ترين آگهي هايي كه تاكنون ديده ايم

تجربه‌اي تازه از ديجيتال ماركتينگ و تبليغات اينترنتي

قانع كننده ترين آگهي هايي كه تاكنون ديده ايم

آيا تا به حال اتفاق افتاده است كه بعد از يك روز طولاني به خانه برگرديد و با يك يا چند بسته پستي كه پشت در خانه منتظر شما هستند هيجان‌زده شويد؟ اين موضوع يكي از مسائل مورد علاقه من است و تمايل دارم اين چنين فكر كنم كه من در گذشته براي خودم در آينده اين هدايا را ارسال كرده‌ام. معمولاً در مرحله اول اصلاً متوجه نمي‌شوم كه چرا من بايد در گذشته براي خودم در آينده چنين كاري را انجام داده باشم، زيرا بيشتر اوقات فقط از روي بيكاري خريد مي‌كنم. متوجه شدم! قانع كننده ترين آگهي .

اما تمام قانع كننده ترين آگهي ها به صورت يكسان ساخته نمي‌شوند و تمامي آن‌ها هم منجر به يك اتفاق خوشايند نمي‌شوند. در اينجا به 13 مورد از بهترين و مؤثرترين تبليغات متقاعدكننده‌اي اشاره مي‌شود كه تاكنون ديده‌ايماما بياييد در ابتدا مطمئن شويم كه كاملاً آگاهيم كه تبليغات متقاعدكننده در اصل چه كاري را انجام مي‌دهند و چرا تمايل داريم كه از ان‌ها استفاده كنيم.

قانع كننده ترين آگهي

در حالت كلي، قانع كننده ترين آگهي چه نوع تبليغي است؟

قانع كننده ترين آگهي ، تبليغاتي هستند كه براي انجام يك عمل دلخواه طراحي شده‌اند، كه معمولاً شامل خريد يك محصول است. تكاليف مربوط به مقاله قانع‌كننده از مدرسه را به خاطر مي‌آوريد؟ در آن مقاله‌ها، شما تلاش مي‌كرديد تا مخاطب خود را متقاعد كنيد. قانع كننده ترين آگهي نيز دقيقاً مشابه همين موضوع هستند. اين تبليغات تلاش مي‌كنند تا مشتري احتمالي خود را قانع كنند كه محصول ارائه شده را خريداري كنند.

اگر شما يك محصول را تبليغ مي‌كنيد، اين تكنيك بسيار قدرتمند است. متقاعد كردن تقريباً مي‌تواند در تمامي كمپين‌هاي بازاريابي شما مورد استفاده قرار گيرد. در سراسر تبليغات در تلويزيون، ديجيتالي، چاپي، صوتي، بيلبورد و حتي PPC. ما براي يافتن بهترين نمونه‌هاي تبليغات متقاعدكننده در سراسر رسانه‌ها تمامي موارد را بررسي كرديم و 13 تبليغ را كه بسيار قانع‌كننده هستند جمع‌آوري كرديم. بياييد تا بررسي كنيم كه اين تبليغات چه كار مفيدي را انجام مي‌دهند و مهم‌تر از همه اين كه شما چگونه مي‌توانيد از اين تكنيك‌ها در تبليغات خود استفاده كنيد.

  1. Streeteasy: مكان خود را پيدا كنيد

Streeteasy براي تبليغ برنامه تلفن همراه املاك و مستغلات خود در نيويورك از كمپين “Find Your place” استفاده كرد. اين كمپين در سراسر شهر در تمامي قسمت‌هاي مترو و بخش‌هاي مهم شهر به صورت مرتبطي ارسال شد، زيرا پيدا كردن مكاني براي زندگي باعث مي‌شود تا همه احساسات عجيبي داشته باشند.

چرا اين موثر است

اين كمپين داراي كيفيت مطلوبي است. هر فردي مي‌خواهد در فاصله مشخصي نسبت به شغل شما زندگي كند و همچنين لازم دارند تا به اندازه كافي از همكاران شما فاصله داشته باشند. Streeteasy با تكيه بر احساس همبستگي بين ساكنان شهر به منظور برانگيختن طنز در مواجهه با يك كار دلهره آور عمل مي‌كند: يافتن مكاني جديد براي زندگي.

روش انجام اين كار

چه چيزي باعث مي‌شود تا محصول شما به عنوان يك راه‌حل خوب شناخته شود؟ چه مشكلات آزاردهنده‌اي را حل مي‌كند؟ اين موضوع را در نظر بگيريد. مردم به صورت مداوم به دنبال راه‌هايي هستند تا بتوانند زندگي خود را آسان‌تر كنند؛ از قانع كننده ترين آگهي هاي خود استفاده كنيد كه محصولات شما دقيقاً همين كار را انجام مي‌دهد.

  1. Curio.io: جالب ترين فرد

يكي از قانع كننده ترين آگهي هاي شبيه به خبرنامه‌هاي روزانه است. Curio يك برنامه صوتي روزنامه نگاري است كه همچنين در تلاش است تا زندگي شما را آسان‌تر كند. الان شما حتي براي دريافت يك نسخه متراكم از اخبار هيچ احتياجي به باز كردن ايميل خود نداريد! حتي به سادگي مي‌توانيد در مسير رفت‌وآمد به اخبار گوش دهيد (NPR، شما يك رقابت داريد).

چرا موثر است

اين تبليغ قابليت‌هاي بسياري دارد. نه تنها بر پايه‌ ويديو با زيرنويس (همانطور كه يك ويديو تبليغاتي بايد باشد) است، همچنين شامل يك بررسي و خلاصه برنامه در نسخه كپي تبليغ است. دلايل خوب بسيار زيادي براي دانلود اين برنامه وجود دارد.

روش انجام كار

بسيار راحت است كه به مشتريان خود اجازه دهيد تا براي شما صحبت كنند: اين حركت را در Curio انجام دهيد و نظر يك مشتري را در نسخه كپي وارد كنيد. يا حتي بهتر از آن، از آن به عنوان خود تبليغ استفاده كنيد. مهم‌تر از همه اينكه Curio زودتر از زمان مقرر به شما مي‌گويد كه چرا حتماً به آن احتياج داريد: ناگهان شما به جالب‌ترين شخص در جمع تبديل مي‌شويد. نقطه بارز ارزش خود را مشخص كنيد و به صورت واضح در تبليغات بيان كنيد.

  1. Revolve: اگر آن را دوست داريد، آن را بخريد

اعتراف: من دائماً اين تبليغات را از Revolve دريافت مي‌كنم. آيا من مشكلي در خريد آنلاين دارم؟ «مشكل» را تعريف كنيد.

چرا موثر است

قانع‌كننده‌ترين قسمت اين تبليغ، اين نسخه كپي است: «اگر آن را دوست داريد، پس خريداري كنيد (قبل از اين كه فرد ديگري اين كار را انجام دهد)». بله، چرخ و فلك لباس‌هاي زيبا عالي است اما اين نسخه يك حس اضطرار ايجاد مي‌كند و اين ميل را در شخص ايجاد مي‌كند كه بخشي از يك جامعه باشد. من از اين موضوع به شدت مي‌ترسم و ترجيح مي‌دهم قبل از اينكه فردي بخواهد لباس مناسب من را خريداري كند، من خودم از قبل آن را بخرم.

روش انجام كار

اين تبليغ وظيفه مضاعفي را انجام مي‌دهد، شما را متقاعد مي‌كند كه با توسل به خواست تماشاگر براي عضويت در يك جامعه و ترس از دست دادن همان فرصت، به سرعت خريد خود را تكميل كنيد. ترس ممكن است كه هميشه براي تمامي برندها بهترين گزينه نباشد ولي در دنياي لباس و مد و يا حتي تله خرس اين روش بهترين راه‌حل است.

ادامه مقاله "قانع كننده ترين آگهي هايي كه تاكنون ديده ايم" را در سايت نوين ماركتينگ دنبال كيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.